miércoles, 8 de mayo de 2013

Posted by Pilar Posted on 7:33 | 2 comments

PIZZA CASOLANA DE SURI-MI I TONYINA




























Avui després de temps pensant en fer una pizza, me atrevit a fer-la.
La recepta de la massa de la pizza,la he treta del blog de la  Nikichan Zafeiry
"Recetas de una gatita enamorada"
De ingredients i he posat els que ens agraden a casa.
Dons apa, anem per feina.

Ingredients; 250 farina, 135gr d'aigua tèbia, 12 gr de llevat fresc, 10 gr d'oli d'oliva
                   (en el cas de l'oli d'oliva , quant he tingut la massa amassada, ni he tirat un raig mes)
                   7 gr de sal
                   5 gr de sucre
                   Tomàquet triturat casolà 
                  Suri-mi
                  Tonyina
                  Formatge de cabra semi
                  Olives farcides

Elaboració; El primer que farem serà la massa.
                    Posarem en un bol , la farina amb la sal i el sucre.
                    Farem un lloc en mig la farina i evocarem L'aigua tèbia amb el llevat desfet 
                    suaument amb els dits i l'oli.
                    Ho anem amassant fins que no s'enganxí els dits .En el meu cas no li he agut d'afegir 
                    farina.
                    Farem una bola i la deixarem en un bol amb una mica de farina i tapat amb un drap de 
                    cuina net.
                    Amb uns 30 min de repòs de la massa ni ha prou, però si os passeu amb el temps no 
                    passa res.Jo li he deixat bastant mes estona , perquè no mi he pogut posar abans i la 
                    veritat a quedat molt bé.
                    Quant hagi passat el temps, agafarem la bola i estirem be la massa amb un corro, i 
                    afegirem els ingredients, sempre primer el tomàquet.
                    Per fer-le ben rodona, la retallem i el que sobri ho podem possar a la bora .
                    Aquesta pizza queda amb una massa primeta molt suau el paladar.










                                                           Bon profit !!!
             


Categories:

2 comentarios:

  1. M'encanten les pizzes, i des de fa uns dies em faig la massa jo mateix. D'aquesta me'n menjaria un bon tros, jejeje (tot i que el surimi no acaba de ser el meu ingredient favorit ;) jejeje

    Petons!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Nissi!!Per mi és la meva primera experiència amb les pizzes i la veritat
    ara me les faré jo mateixa, ja que està boníssima.
    A mes la pots personalitzar a la teva manera, és genial!!

    Petonets!!

    ResponderEliminar